Promo..."tuotteista" vähän juttua

Heipä

Ajoittain tulee kyselyitä että mitäs nämä eri digitalisten promopalveluidemme linkki-asiat nyt olivatkaan.

Tässä vähän kootusti tietoutta.

On olemassa kaksi eri linkkiä eri tarkoituksiin. Nyt siis tarkkana.

ENNAKKOKUUNTELU- tai ENNAKKOPROMO- linkki on tarkoitettu lehdistölle, muulle medialle ja kirkuiville ja ehkä kenties valituille super-fanijoukoillesi julkaisun mielenkiintoa herättämään. Sen voi kuunnella ennakkoon, mutta lopettaa toiminnan kun itse julkaisu tulee pihalle.
Tämä kuuluu maksullisen sinkkujulkaisun ja pitkien julkaisuiden hintaan.

MAINOSLINKKI on ennen julkaisuajankohtaa luotava ja alaspäin laskeva kello, joka on tarkoitettu suurelle ja vielä kenties tuntemattomalle yleisölle mikä luo julkaisullesi odotusarvoa. Sitä ei voi kuunnella ennakkoon.
MAINOSLINKKI muuttuu vasta julkaisupäivä eri striimipalveluihin osoittavaksi KUUNTELUlinkeiksi.
Tämä on tilattavissa olevaa hommaa, ja luon linkin lähettämistäsi materiaaleista julkaisuprosessin JÄLKEEN, kunhan materiaalit ovat myös julkaisualustalla kunnossa. 

Esimerkki aiheesta on vaikkapa tässä:

https://orcd.co/8raqvob

Edellisten lisäksi tilattavissa on myös Facebook-kampanjointi, jolloin julkaisuasi tuetaan Facebookin business -markkinointityökaluilla julkaisualustamme kautta, jolloin kampanja kohdentuu viiteryhmiisi. Kavereille, faneille ja äidille, tietty.

Googlen remarketing ad -markkinointia saamme luotua jossain määrin kans Google Display Networkkiin, mutta on sen verran monimutkainen prosessi poikkeuksineen ja huomioitavine asioineen, että jutellaan siitä ehkä tarkemmin kunhan tarpeesi ja täsmälliset tavoitteesi ovat ensin selvillä.

Sellaiset. Melko helppoa, eikö totta?

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published